teisipäev, 16. mai 2017

Veel dividende

Ei saa muidugi jätta arvet pidamata rahamasina töö osas! Täna laekus jälle paarilt ettevõttelt väike "kopikas". Seekord siis mõlemad ettevõtted Stockholmi börsilt, kokku 35€! Oi, kuidas mulle meeldib raha kontole saabumine, isegi kui summa pole päris Eurojackpot'i miljonivõiduga võrreldav. 💯

Üheks ettevõtteks H&M, mis on viimasel ajal selline väga kahtlase mainega aktsia, tundub, et investorid jagunevad H&Mi suhtes täpselt kahte lehte - ühed kes kiruvad ja maha teevad, teised, kes naudivad, et aktsia "soodushinnaga saadaval" ja ostavad kokku.
Mina olen selline algaja investor, et ei julge selget positsiooni võtta. Mulle tegelikult H&M meeldib ja kõik meie peres kannavad peamiselt H&Mi riideid (olgu siis uuena või second hand'ina ostetud) ja meile H&M sobib peamiselt just hinna-kvaliteedi suhte pärast. Samuti on H&M tõeliselt hea dividendiaktsia.
Samas saan muidugi aru ka poleemikast, on palju aktsiaomanikke, kelle kontol ilutseb suur punane miinus just "tänu" H&Mi investeeringule. Mina olen seetõttu lausa ostnud aktsiad kahele kontole, ühel ilutseb pluss ja teisel miinus selle aktsia real. Aga tuleb ka tunnistada, et mõtlen lausa natuke juurde soetada, tõenäoliselt kuskil suve lõpupoole. Nimelt maksab H&M sellest aastast dividende kahes osas, mis mulle vägagi meeldib, ning tegelikult näen ma ka pidevaid häid samme paremuse poole H&Mi strateegilistes otsustes, seega müüma neid aktsiaid niipea ei hakka hoolimata aktsiakursi vingerdustest.

Ahjaa, et arvepidamine ikka aus oleks, siis panen panditaara skoori ka kirja: eile 5 ja täna 4. Väikeste sammudega suurte võitude poole. Hea meelega kulutaks need teenitud (ja kontol ootavad) eurod nüüd börsil shoppamisele, kuid kiired ajad tööl on tõeliseks piiranguks muutunud, ajanappus on reaalne!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar