kolmapäev, 5. juuli 2017

Milline päevateenistus!

Ongi ametlikult juulikuu dividendidega sissepühitsetud. Kontole laekus täna lausa 76€ dividendide näol, täiesti ametlik maksuvaba hõlptulu! Lahketeks kontole potsatajateks siis näiteks Läti Gaas ja mõned erinevad kinnisvara investeerimisfondid, Põhjamaades ja ka üle lombi.
Mõelge, kui iga päev rahamasinakene niimoodi tööd vuhistaks, oleks minu juulikuine teenistus 2356€ puhtana käteen.
Kui rahamasinake inimese moodi mõned puhkepäevad endale küsiks, siis argipäeva teenistusena koguneks sellegipoolest 1672€ kontole. Jällegi, maksuvabalt, valmis oma uut omanikku rõõmuga teenima, ilma et ma selleks midagi sel kuul teinud oleks, peale kontol silmade puhata laskmise.. Aitäh!

Jah, mulle väga meeldivad dividendiaktsiad, ilmselt saate isegi aru. Nüüd pole muud, kui asuda põnevaid uusi ettevõtteid otsima, kelle aktsiatesse see rahakene jälle paljunema sokutada. Nagu pisikene pärmitaignakausikene, soojas kohas paisumas. 💰💰💰


Muide, täna avastasin oma kauplemiskeskkonnas, et minu keskkonnapakkuja ongi mulle krediidilimiidi eraldanud, aktsiate võlgu ostmiseks! Süsteem tundub imelihtne, kontol on nüüd korralik limiit, nii et suvalisel hetkel võin soetada aktsiaid lausa 18K€ ulatuses, ilma, et ise selleks lisaraha portfelli suunaksin. Intressimäär arvutatakse aga vastavalt sellele, kui suure riski otsustan võtta. Kui kasutan krediidilimiiti max 7K€ ulatuses, maksan sellelt intressi 0.99% ulatuses. Kui aga üle selle, siis juba 5.7%list intressi. Ei, üle 1% intressi maksmisest ma tänases turusituatsioonis huvitatud ei ole, aitäh :) Küll aga võib 0.99% intress päris korraliku turbokütusena toimida, kui seda näiteks 2.35%se kvartaalse (ehk 9.4% aastase) dividenditootlusega aktsiate ostmiseks kulutada. 💲💣

Mille heaks teie laenate ja mida krediitkaardi limiidi abil soetate? Kui palju intressi maksate ja kui suur on tehtud kulutuse tootlus? 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar