pühapäev, 2. juuli 2017

16 kg arbuusi

Ta-daa, nädalavahetus täies hoos! Nagu ikka, kuulub nädalavahetuse programmi nädalaks toiduvarude täiendamine. Kuna käes on säästu-eksperimendi kolmas nädal, siis pean kohe ausal ütlema, et ega tegelikult mul poest midagi vaja ei olnud. Saaksin vabalt järgnevad nädalad edasi elada ilma raha kulutamata.

Aga. Hilishommikul ärgates läks ikkagi pilk esimese asjana kohalike toidupoodide soodukaid jahtima mobiilis, kuna eelmise nädalavahetuse valus pettumus näris endiselt meelerahu! Leidsingi äpist, et täna jälle arbuus soodsa hinnaga, seda lausa 0.5€/kg ilma ühegi piiranguta, osta aga! Lükkasin siiski igaks juhuks poodi minekut edasi, et ehk pärastlõunaks on otsas, ja raha jääb kotti alles! Aga ei, kus Sa sellega, poes oli arbuusi veel küllaga. Nii ma siis koju tulingi. 16 kg ehk kolm suurt nunnukest järgi lohisemas. Ütlen ausalt, trenni olen vähe teinud ja tassida oli väga raske! Kui muidu üritan lifti vältida ja treppidest käia nii palju, kui võimalik, siis nunnukestega ma seda riskima ei hakka mitte mingil juhul! Mine tea, mis juhtuda võib.

Kui selgus, et arbuus tõesti hea ja mõnus ja seemneteta, hakkas muidugi Ahnitseja minus plaani hauduma, kuidas minna ja veel paar arbuusikest poest koju vedada. Õnneks Realist minus tuletas meelde, et juba kulutatud 8 € oli tugevalt üle minu selle nädala toidueelarve, nii et jääb ära! Naudin siin nüüd oma pidusööki.


Ulme, kuidas vahel suvel võib mingi vesise värgi pärast inimene hulluks minna. Kas teil ka mõni selline sõltuvus on?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar