laupäev, 27. jaanuar 2024

Portfelli seis

 Mõtlesin, et ei vaata oma portfelli näitajaid enne, kui kõik 2023. aastal teenitu saab panna portfelli ja loodetavasti hüppab sellega portfell  ilusa verstapostini. Aga mõned kliendid on kole aeglased oma arveid maksma, ja mina väga kannatamatu. Lisaks peaks ma täna koolitöid tegema, aga kuna kohe üldse ei saa keskenduda terve hulga segajate pärast, siis tundus lõbus sellise toreda ülevaatega aega viita. 


Siit ta siis tuleb. Ausalt ja otsekoheselt, minu investeerimisportell 2024. aasta jaanuari seisuga. 



Nagu näete, olen aegade algusest portfelli sisse saatnud 149 200 €. Tänaseks on portfellis 162 973 €. On olnud paremaid aeg ja on olnud halvemaid aegu. 2022. aastal oli tootluses päris punaseid hetki, aga saan õnnelikult konstanteerida, et mingi ime läbi see portfell päris miinusesse pole mitte kunagi kukkunud! (sama ei saa ma öelda oma pensionikontode kohta, muide :)))

Ja 2023. aastal panin raha juurde väga ebastabiilselt, olude sunnil. Viimaste arvete laekumisel kindlasti läheb veel nüüd aasta alguseski suurem summa siiski kontole, et seda pikka deposiidi-pausi "tagasi teha".

IB annab mulle ka imeilusad ülevaate, kust siis raha peamiselt tulnud on:


See on siin minu meelest eriti fantastiline vaatepilt, ja see üks suur põhjus, miks investeerin läbi IB ja mitte näiteks LHV - tehingute teenustasud on IBs niivõrd madalad, ja samas kontol seisva raha intress (EUR CYEP) ning aktsiate laen (Stock YEP) aga niivõrd kasumlikud, et teenustasude maksmise asemel on "fees & commissions" samuti plussis ehk minu jaoks sissetulek :))  Raivo moodi 7 USDi iga aktsiatehingu pealt visates peaksin sellel real vast kindlasti punast numbrit vaatama. 

IB genereerib minu dividendiaktsiate kohta ka mõnusa projektsiooni, et palju mulle võiks igakuiselt sel aastal kontole laekuda. 

Väga nunnu vaatepilt, aga nagu näete, siis on igakuistest higivabadest sajatuhandelistest asi ikka vääääga kaugel. Küll aga annab palju inspiratsiooni, et millistesse kuudesse võiks sihtida mõned dividendiaktsiad juurde, et igakuine sissetulek ühtlasem oleks. Ja loomulikult stabiilselt kasvatada. 300 USD kuus ma vast veel ära ei ela, aga samas annab see vaatepilt sellise mõnusa lootuse, et ehk ikka ühel päeval..  :) 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar