neljapäev, 15. juuni 2017

That moment when you're... beating index!!!

Wohoo. Kuna täna on mitmed indeksid miinuses ja portfellis hulk punaseid miinuseid, tekkis huvi, kuidas mu portfellidel läheb. Ma ei ole suur võrdleja tegelikult, sest minu jaoks kõige tähtsam on lihtsalt luua "parim versioon endast". Ehk siis korrapäraselt säästa ja lõpetada igasugune raiskamine, investeerida mõistlikult ja luua endale rahamasin, mis siis minu asemel "tööl käiks".

Aga täna ikkagi võrdlesin portfelli arengut indeksiga võrreldes, ja võin täitsa rõõmus olla! :) Nii dividendi-indeksi kui ka kasvuindeksiga võrreldes on mõlemad portfelliosad karvavõrra edukamad olnud. Pole paha, algaja kohta! ;)



See lilla on siis indeks, sinine on minu dividendiportfell. Periood on 2017. aasta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar