neljapäev, 15. juuni 2017

P nagu.. Paus. Puhkus. Pankrott!?

Nalja tegin!

Ei ole siin mingit pankrotti, vähemalt veel mitte! :) Vaikus tuleb sellest, et suur suvi kipub peale tükkima, perekondlikud kohustused on oma osa võtnud. Sellega seoses sai peret ja sugulasi Eestimaal külastatud, ja hulgaliselt raha kulutatud! Minu koonri-hing on kohe natukene haige, kui mõtlen, kui palju kulutusi suvekuud alati toovad! Ja seejuures ei ole me sel aastal tõsiselt lõbutsenudki, tegime vaid ühe pisikese sõpradega väljasõidu. 

Samas on Eestisse sõitmine ise parasjagu suur kulutus  - transport (bensiin autole ja näiteks laevapiletid), hulgaliselt väljas söömist, toidu- ja hügieenitarvete ostmine maakodusse kaasa, sõprade ja sugulastega kohtumistele külakosti hankimine ja palju muud. 



Lisaks selgus, et kõigi pereliikmete suvegarderoob ei olnud veel piisavalt täiendatud, seega kulus veel üle 120€ riietelegi. Seekord ei pidanud kaltsukas või riietepoes käimagi - tee äärde jäänud supermarketis oli korralik allahindlus, mis tähendas, et pükse ja pluuse võis saada hinnaga 3-14€ paar, seega üks mure jälle lahendatud! Endale pidin aga soetama uued jalanõud, mis läks omakorda 40€, samas olen rahul- eelmisel aastal ostsin korralikud firmatossud 90€ eest, ja mis on tulemus - vähem kui aastaga ribadeks kantud! Ja need ei olnud minu ainsad jalanõud. Seega - kuna odavjalanõud kestavad ca sama kaua (ja vahel kauemgi!), siis enam märgitossudele kulutama minu käsi ei tõuse!

Nüüd aga raamatukokku - lähen ammutan natuke inspiratsiooni. Minu koonri-hing jällegi rõõmustab, tasuta ja kasulik! ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar