teisipäev, 23. jaanuar 2018

Hädade org ehk kuidas teil jaanuar edeneb?

Heihopsti sõbrad! Loodan, et teil on siin vahepeal hästi läinud? Minul on kõik läinud mitteplaanipäraselt, ehk siis kui kuu algas suure hooga ja lennukate plaanidega, siis reaalsus on nagu ikka. Mingi mäger ikka peab kuskil olema!

No esiteks, on mul siin mitmeid saagasid igasuguste jamadega olnud. Kui paljud räägivad, et jaanuar on aasta vaeseim kuu, kuna tuleb jõuludel tehtud priiskamisi klaarida. Mina olin uhke, et mul on sellest asi kaugel kindlasti, aga võta näpust! Jaanuaris pidin ühte raamatupidamislikku valearvutust tasandama, nii et rahakotist lahkus planeerimatult 1500€! Niiii kurb!!! 😭

Otsustasin seda möödalaskmist siis kompenseerida sellega, et võtsin ennast kokku ja hakkasin kodust tarbetuid asju müüma. Noh, seisma jäänud riideid, mõttetuid mööblitükke, tehnikat, mida me ise ei vaja jne. Tuleb välja, et meil on väga palju kasutuid asju, nii et müüki kavatsen jätkata veebruariski. Pean vahepeal lihtsalt pausi ja ootan, et inimesed uue palga kätte saaks 😀

Teiseks jäin ma haigeks! Brrr ja urr, ma ei mäletagi, millal ma eelmine kord haige olin. Haiguslehega töölt kodus olnud olin vist viimati aastal 2010, siis käisin nimelt väikesel operatsioonil. Ja nüüd äkki, tuli mingi mõttetu viirus ja murdis mind maha! Aga teate, mis mind selle haiguse puhul rõõmustas?! Nimelt veel mõned aastad tagasi oleksin ma sellest haigusest PAANIKAS olnud! Kes siis tänapäeval haiguslehte saab endale lubada?! Esiteks on kohe pere eelarves üüratu auk, ja teiseks mine tea - asendamatuid inimesi ju pole, äkki leiab ülemus parema tööjõu minusuguse tõbise asemele?
Äh, vale puha, võtsin täiesti südamerahus nädalaks haiguslehe, palganumber kuu lõpus tuleb küll tsipake väiksem, aga tean juba ette, et mul on korralik avariifond padjapüüri peidetud ja sellised ootamatud viperused mind juba tasakaalust välja ei löö! NII hea tunne on see, et kui ka ülemus peaks mulle ust näitama, või mul endal temast villand saama, ei pea lusikat nurka viskama või kuuse alla kolima!

Kolmandaks aga! No teate küll, et kaks kolmandata ei jää ja üks häda ajab ikka teist taga. Kolmandaks jätsin siis selle KÕIGE HULLEMA asja! Läksin mina täna oma Investly kontole kõõritama, et kuidas minu rahapajake podiseb, ja kuidas üldiselt faktooringu maastikul läheb, ja MIS MA NÄEN?!?!
Mingid imelised süsteemiuuendused on toimunud, portaali on jälle uusi kellasid ja vilesid juurde tekkinud, aga KÕIGE KASULIKUM funktsionaalsus, ehk oksjonite ajalugu on maapealt pühitud nagu oleks üks vihane Harvey portaalis laamendanud ja tema järel tulnud Irma lihtsalt platsi puhtaks teinud! :((( Nii kurb olen. Või tige. Ei, pigem ikka lausa tulivihane! Ma ei suudagi otsustada, mis, aga pettumuse-skaala on igatahes lõhki lausa! Kogu see nö investeeringutevaade, mis ilmselt peaks nüüd väga uhke välja nägema, on nüüd minu jaoks täiesti mõttetu kahjuks!

Sellises olukorras, kui analüüsitööriista kasutada ei saa, tuleb lausa nutt peale! Mis ma nüüd oma selle kuu investeeringurulliga peale hakkan?!  Muidugi, kevad on lähenemas ja viimane hetk ilmselt ka natuke Nasdaqile jälle raha viia, aga Balti aktsiate ostmine ei olnud just mu suurim plaan hetkel..
Samas raha lausa sügeleb käes, ootab investeerimist, kasvama panemist!


Okei, et postitus natuke positiivsem oleks, panen siia ka selle kuu vahe- ehk kolmveerand-kokkuvõte:

  • uus aasta vastu võetud - kainelt ja null kulutusega, olen rahul!
  • tarbetuid asju maha müüdud - uhke mitmesaja € jagu!
  • tööl käidud - no liigagi palju
  • haige oldud - kahjuks ootamatult ja hullult! 
  • kilomeetreid kõnnitud - 130km tööle, poodi ja koju marsruutidel
  • kulutusi tehtud - liiiiiiga palju! Võin kohe spoilida, et kuu kokkuvõttes tuleb tunnistada, et jaanuarikuu söögiarve läks juba lõhki! Hea uudis on aga see, et teoreetiliselt peaks see olema sellest, et meil mitmeks kuuks nüüd olulised toiduained on varutud
  • trennis käidud - liiga vähe! Aasta eesmärgiks vist veel 300 treeningpassi pole mõtet võtta.
  • Investeeringuid tehtud - said mõned päris põnevad sammud tehtud! Ei taha spoilida, aga kirjutan neist teile paari lähema päeva jooksul kindlasti lähemalt!

Aga kuidas teil vahepeal läinud on? Kas teid ka mifid2 õnnetuks tegi?

1 kommentaar:

  1. Lihtsalt huvi pärast küsin, et miks just Investly? Miks mitte Mintos või EstateGuru või Twino vms?

    VastaKustuta