neljapäev, 18. mai 2017

Skoorib või ei skoori?

Täna laekus ka USA aktsiatelt igakuine dividend. Nii mõnus! Ainuke, mis mulle ei meeldi, et minu investeerimispank ilmselt teenib minu arvelt vahepeal selle rahaga! Nimelt on mul aktsiad ostetud kahes pangas - ühes jõuavad juba eelmise päeva ennelõunal dividendid minu kontole, teises jõuavad alles järgmise päeva hommikuks! Sama ettevõtte ja sama aktsia dividendid! Kurjaks teeb!

Aga mis seal ikka - päeva skoor oli 33€! Lisaks 3 panditaarat. Üldiselt oli aga börsil täna kõik väga punane, kohe kurvaks tegi. Mismõttes minu ilusad sinised numbrid on paari päevaga järsku tervelt 300€ kaotanud ja täiesti punaseks muutunud!?
Aga ei mingit paanikat sellest börsilangusest. Võibolla ongi käes suur "mais müü"-periood ja korralikum börsilangus ametlikult alanud?

Tegin muide ka paar põnevat aktsiatehingut, neist lähemal ajal täpsemalt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar