esmaspäev, 22. mai 2017

Säästutrenn

Vaevalt jõudsin ma märgata, et nädalavahetus on kohal, kui - läinud ta oligi! Ütlen ausalt, ei jõudnud midagi olulist ega kasulikku eriti korda saata! Soovmõtteid oli küllaga, aga tegelikult aeg kaob käest!




Pean selle kuidagi käsile võtma ja endale karmi päevakava tegema, et ei avastaks igal esmaspäeva hommikul õudusega, et on aeg oravarattasse positsioonile astuda, ilma et oleks vahepeal jõudnud enda olukorra parandamiseks midagi olulist korda saata.

Esimese sammuna tahtsin hakata hommikuti (ja no kui hoog sisse saab, siis miks imtte ka õhtuti!) trenni tegema. Säästuinimesena on minu lemmiktrenniks otsida Youtube'ist häid trennivideosid ja nende saatel siis kodus rahmeldada. Hea odav ja ajasäästlik - internetiühendus on kodus nagunii, trennivarustus on minimaalne ja duši alla hea lühike maa, on kindel, et jõuan õigeks ajaks tööle.

Täna youtube'i järjehoidjaid avades selgus aga, et minu lemmiku Jillian Michaels'i 30-day shredded on maha võetud! Oooo eiiiiii...  😓 Tegelikult on mulle koju ka mõned videod DVDl saadetud, ja ilmselgelt leiaks youtube'ist midagi uut, aga tunnistan ausalt - kurvaks tegi! Mulle ei meeldi mõelda veel ühele detailile, otsida ja proovida midagi uut, oleksin tahtnud hoida aega kokku ja teha vana tuntud treening, samal ajal suurem mõttetöö aktsiaportfelli suunates. Kunagi kasutasin BBG äppi, aga see maksab kohutavalt palju, sellist raha ma ei mõtlegi ühele äpile kulutada. Lihtsalt PDF-is näpuga järge ajada läks ka tüütuks. Oeh, mis seal ikka, õhtul otsin uusi videosid. Alternatiivina saab ju hakata hommikuti lihtsalt jooksmas käimas, elan imeliste jooksuradade kõrval! Üks pereliige on hakanud ka trennihuviliseks ja käib peale, et hakkaksime koos jõusaalis käima, kuid ütlen ausalt, seda kulutust ma enne külma ja koledat sügist küll ei kavatse teha. Rahakott punnib vastu: "Mine õue!"

Kes teeb kodus trenni, mida kasutate inspiratsiooniks?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar