pühapäev, 30. juuli 2017

Töökas rahamasin

Teeme siis jälle ülevaate, kuidas rahamasinake juuli kuu jooksul paisunud on. Ütleme kohe ära, et kuupalk on juba üsna asjalik (kogudividendid jagatuna selle aasta 6 kuu peale, kuna jaanuaris mul dividendiportfelli veel ei olnud). Samas tunnitasu on veel tilluke, kuna rahamasinake ju töötab 24/7/365, ehk kasvuruumi on veel kõvasti.

AastaAasta dividendidKuupalkTunnipalk*Kumulatiivne dividend
201717432900.401743

Kuude lõikes näeb dividendide laekumine välja nii:

Veebruar44
Märts229
Aprill707
Mai379
Juuni264
Juuli121
Kokku1743

Et juuli jääb veel lahjemaks, kui kõik eelnevad, oli mul üsna hästi teada. Enamus siinsed ning Euroopa ettevõtted jaotavadki ju dividende vaid korra aastas, ja kvartaalsed või lausa kuised dividendimaksed on pigem üle-lombi-ettevõtete teema. Siiski tuleb tunnistada, et kuna dividendiinvesteerimine tundub mulle tõesti kõige paremini sobivat, kavatsen edaspidigi sihtida just kvartaalsete ja kuiste maksetega ettevõtete dividendiaktsiaid. Eks muidugi asjatult riskida ja tuult põllult püüda pole ka mõtet, nii et päris  suvalisi aktsiaid ka ei hakka kokku ostma selle nimel, et võimalikult tihti sente kontole kukuks, aga juba praeguseks võin öelda, et iga kuu on mul vähemalt mõni kindel maksja olemas.

Seejuures oleks muidugi tore, kui õnnestuks ka piisavalt maailmajagude ja ettevõtlusharude vahel oma raha jaotada, ning kõigele lisaks veel kõrget dividendimäära eelistada, aga eks selline hajutamine ole ka kunst omaette ning võtab mul veel hulk aega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar