teisipäev, 18. juuli 2017

Pagana selver ehk nälg majas

Mäletate minu säästueksperimenti, eks? 8 nädalat ehk pea 2 kuud ja 50€ söögile maksimaalselt. Eesmärgiks siis võimalikult palju sellel suvel säästudesse suunata (ja kui börsi punaseid numbreid vaadata, siis noh - soodushinnaga aktsiaid osta!), ja samas kõik kodused kuivaine- ja külmkapid mõistlikult tühjaks süüa.

Seejuures varudeks siis mõned kilod makarone (ostan neid kõige-kõige odavamaid nagunii alati!), 1,2kg tatart, 0,2kg riisi, mõned tuunikalakonservid ja hulk külmutatud juurvilju.

Igatahes 1kg tatart võite nüüd sellest nimekirjast maha tõmmata, sest nädalavahetusel ilmusid minu köögitasapinnale mingid veidrad putukad. Õõõõõõh, õõõvastav!!! Esiteks igasugused sitikad ja putukad lihtsalt väga rõvedad. Aga sitikad ja putukad toidu sees on täiest vastuvõetamatu ja on täiesti kindel, et teen oksekaktust kohe kui neid näen! Mitte üheski maailmas ei ole ma nõus, et mu toit mulle tere ütleks!


Kiljusin ja mõrvasin ja kadusin köögist terveks õhtuks, kuna ei suutnud välja mõelda, kust need elukad minu koju üldse jõudnud on. Järgmisel hommikul oli kapil siblimas UUS LAAR samu putukaid!!! Võttis aega, kolm okseringi ja korralikku detektiivitööd, enne kui aru sain, et putukad Selveri tatrapaki õhuaukude kaudu köögikapile end tekitasid. RSK! Lähemal uurimisel selgus, et suurem % sellest 1kg-sest tatrapakist tatar küll ei olnud... Lisaks võin kinnitada, et üheski teises kuivaines (ega mujal köögis või terves korteris!) selliseid elukaid ei leidunud.

1kg "imelist tatraputukapuru" lendas wc-potist alla, sest üüri maksetes me kokkuleppele ei jõudnud ja kellelegi "prank" putru ka keetma ei hakanud, kuigi American Funniest Home Videos  publik oleks ilmselt seda naljakaks pidanud. Ühtlasi võin kinnitada, et tatrapakil oli täiesti kehtiv säilitustähtaeg ja säilitustingimused on ka rohkem kui imelised olnud.

Emotsioon - 1.59€ oleks nagu wc-potist alla lastud. Või oota... Tänks, Selver, sest noh, mul ongi hetkel toidueelarve liiga suur, tervelt 50€ 8 nädala peale ju.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar