kolmapäev, 28. juuni 2017

Nädala söögiarve 1 eurokest

See nüüd on siin küll tagasivaade natuke, sest nädala poeskäigu tegin ära juba pühapäeval. Aga kuna see sai olema tõenäoliselt lausa kahe-kolme järgneva nädala poeskäik, siis pole vast hullu?

Miks ma seda üldse tahan jagada? Nimelt saab kõigi eelduste kohaselt minu selle nädala kulutused olema enneolematult väikesed. Mis ma siis poest tõin:
  • värske kartul, 5 kg. Hind 0.1€/kg. Jah, just, maksin oma pisikese kartulikoorma eest 50 senti ja olen suhteliselt kindel, et sellest jagub mulle selleks suveks
  • kirsstomatid. 250g, 0.5€ karp
  • kovhikoor, 1L, 3.20€ liiter
  • munad, 15tk, 2.9€ karp
  • kodujuust, 2 karpi, 1€ kahe karbi eest
Kokku toiduarve 8.1€, sellest maha lahutada 2.5€ (kingitud poetsekk) ja 4.6€ (taara). Kokku kulud - 1€. Seega toidule on kulunud eksperimendi algusest (16.juunist) kokku 13€! Kui mäletate, plaanin 8 nädala jooksul kulutada max 50€.

Muide, see kartuli hind oli enneolematu. Tavaliselt on kg-hinnaks 1 €. Imelikul kombel ei näinud ma aga olulisi rahvamasse kartulikottidega poest lahkumas. Imelikud, väga hea värske kartul on! Kusjuures soodushindade kontrollimiseks on meil siin mitu moodsat mobiilirakendust, ja poodi läksin väga suure lootusega kaasa rebida hoopis 10kg arbuusi ja paar kg üliodavat nektariini, aga võta näpust! Ei osanud oodatagi, et need otsa saavad juba lõunaks ja mina rumaluke ei kiirustanud sugugi kohe hommikul poodi. Tundub, et minusuguseid soodushindade jahtijaid on teisigi, igatahes koju tulin kurvalt kuivanud mokki lakkudes. Ausalt, kui oled juba imehea arbuusi maitse endale keelele kujutanud, siis tühjade kätega jäämine on väga valus!!!


Lisaks soetasin pesupesemis- ja -loputusvahendeid 6€ eest, aga kuna neist jagub veel väga mitmeks kuuks ja  muud hügieenivahendid, mis juba varutud, jäävad eksperimendi eelarvest välja, siis ei arvesta ka seda summat eksperimendisumma sisse. Igatahes võib öelda, et näljas ma pole olnud, ja töö juures on sel nädalal lausa eriti palju head ja paremat jagatud tasuta (khm khm) lõunasöökide näol, nii et millestki puudu ei tunne. 

Ma enam ei imesta, kui loen, et mõne moodsa ettevõtte töötajad saavad 90% palgast kõrvale panna, elades küll ettevõtte parkimisplatsil, kuid olgem ausad - Google's on töötajatel ilmselgelt töö juures oluliselt rohkem hüvesid ja teenuseid, kui üks tavaline Eesti tööline oma palgast endale lubada saaks...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar