kolmapäev, 13. detsember 2017

Päevateema

Mõtlete, et tulin jälle Tallinna Vee teemal heietama? Eip, arvake uuesti!

Jah, sellel teisel kuumal teemal ikka. Kuulasin nimelt just Investeerimisraadiot ja tuleb tunnistada, et esimest korda (või vähemalt niikaua, kui mäletan, sest pole ammu kuulanud!) mulle see osa väga meeldis!

Ma pikalt ei hakkagi muljetama, kuulake ise. Millegipärast sattus mulle kohe peale selle osa kuulamist silma ette ka selline huvitav graafik:


Kui ma siis hakkasin Wikipediast otsima, et mis see Tulbimaania ka täpsemalt oli, viisid kõik lingid mind sobivalt Suurema Lolli Teooriani. Vaadake seal "seotud linke". 👀







Teemast veel. Nii muuseas poetas üks töökaaslane täna, et "on suutnud oma Bitcoin Cash'i rahakoti koos vana arvutiga ära elimineerida". Nimelt tuli ta meile just tööle, aga meile tulles pidi vanas töökohas vana arvuti tagastama. Unustades, et vana arvuti kõvakettal oli ju tema Bitcoin'i rahakotike.
Ärge teie nii tehke! 😉



Muide, minu õnneks ma ise ei ole rahakotti ega raha kaotanud (ptüi-ptüi-ptüi) oma elu jooksul. Küll aga olen korra elus piisavalt naiivselt garderoobis raha jope taskusse taskuvaraste rõõmuks jätnud. Olin siis 12 aastat vana, see oli minu ainuke varandus ja sellest rahast pidin saama nii päeva jooksul võõras linnas süüa kui ka õhtul rongipileti soetada, et 35km kaugusele koju jõuda. Mobiiltelefone tol ajal ei olnud ja kui varguse avastasin, tabas mind päris korralik paanika, sest mul polnud aimugi, kuidas koju saada. Paanikas lapse õnneks märkas mind nutmas tollane huviringi organisaator enne ukse lukku keeramist ja majast lahkumist. Tema organiseeris siis vähemalt helistamisvõimaluse, nii et sain ime läbi kodust abi küsida. See valus õppetund on mind saatnud paarkümmend aastat ja teinud oma maise vara osas piisavalt paranoiliseks.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar