kolmapäev, 3. jaanuar 2018

Kui mõnus kõlin!

Tööpäev oli pikk ja tihe, nii et jõudsin vaevu lõunapausi ajal korra pilgu indeksile ja üksikutele uutele lemmikaktsiatele visata, ja mis ma nägin!

Uus aasta aktsiaturul on ootamatult positiivselt alanud, teist päeva järjest kontodel sinised-rohelised protsendinumbrid ja pudrupotike rahakatlake podiseb hoolega ka dividende toota! Tänase seisuga siis aasta esimesed 7.63€ dividende laekunud. 



Lisaks sain täna jälle kodust ühe vana meie jaoks kasutu eseme maha müüdud, ja rahakotti kukkus selle eest täpselt 8€! Kõlab naeruväärselt? 
Minu jaoks mitte, iga piisake on rahamasina toitmisel arvel! 
Tegemist oli mööblitükiga, mille soetasime (vaese üliõpilase) perre pea 15 aastat tagasi üliodavalt ja oleme seda korduvalt erinevate kodude vahel kolinud. See kõik on oma jälje jätnud ja maha müümise asemel oleksin pidanud ta tõenäoliselt hoopis jäätmejaama sõidutama, mis omakorda oleks hoopis lisakulu mulle tekitanud. Nüüd sai keegi teine endale soodsalt vajaliku mööblieseme ja mina tunnen ennast ka väga keskkonnasõbralikuna.

Milliseid kasutuid asju teil kodus leidub, mida kellelgi teisel võiks vaja minna? Äkki tasuks tolm maha pühkida ja maha ärida, mõelge ise - sel ajal kui need kasutud asjad teil kodus tagumikku laiaks istuvad kasutult tolmu koguvad, peate teie raha teenima, võiks ju vastupidi hoopis?! 

Viskan siinkohal väljakutse - kogu jaanuari kuu jooksul kodust kokku vähemalt 10 eset ja müü maha! Saadud raha eest võid kasvõi Kasvukonto osasid osta, või investly's arveid rahastades mõnusat intressi teenida! Liitintress on imeline!

Ma julgen siinkohal näiteks väita, et isegi paari kuu (liit)intress on juba imeline. Mina isiklikult võiksin minna homme bensiini autosse tankima krediitkaardiga teenitud intressiraha eest! Mõelge, ma pole minutitki selle tankimiskorra jaoks pidanud tööd rügama! 

Tegelikult ma rahamasina poolt toodetud rahasummade ära tarbimist ei propageeri, ja saadan selle raha uuesti uut raha tootma, aga paljas mõte sellisest ise kasvavast rahast on nii magus! 
Kaks kärbest ühe hoobiga - pisikest hädaabipuhvrit pean nagunii igaks juhuks kuskil kättesaadavana hoidma (olen ikkagi ainuke raha teeniv inimene siin leibkonnas) ja 2% intressiga krediitkaardikonto on selleks vägagi sobiv!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar