neljapäev, 21. september 2017

Börside avamisajad ja milline feil!

Ok, alustame feilist. Tegelikult päris milline ei olnud, aga mitmekümne- või mitmesajaeurone oli küll! Nimelt on minu armas FORTUMi aktsia viimastel päevadel mõnusaid rallisid teinud ja kuna see ralli on Fortumi minu rahakotis pea 20%-liseks osakaaluks kasvatanud, mõtlesin juba ammu, et seda asja tuleks korrigeerida.

Eile börsipäeva lõpus (koosolekutelt vabanedes) avastasin, et Fortumi aktsial on imeline müügihetk tekkinud ja hetke aktsiate hulga ja hinna üle kõheldes panin portsu kähku müüki. 30 sekundit hiljem sain aru, et hind tuleb vaid mõned sendid alla lasta et müük kindel oleks ning muutsin kähku orderit. Kahjuks see võttis järgmised hinnalised 30 sekundit ja börs suleti...

Gling-glong! ja minu imeline tasakaalustamise võimalus oli läinud.
Ja noh, minu õnne juures võite isegi arvata, et tänasel börsihommikul aktsia kõrgema hinna pealt ei avanenud ja hetkel ootan endiselt uut võimalust. Kuna mina ostsin enamus Fortumi aktsiaid 14€ pealt, siis hea meelega prooviks ikkagi 17€ ära oodata, et siis uuesti tasakaalustamist proovida. Mis arvate, kui tõenäoline see on? :D


Selle asemel tegin siis paar väiksemat tehingut, teenisin siiski üsna mitu eurokest ja ostsin laekunu eest ühte kinnisvara aktsiat, millel homme dividendi-päev, ehk siis nädala jooksul peaks dividende laekuma, mõnus!

Teine asi, mille üle imestan, on need kellaajad, millal börsid avatud on. Kas teid ei aja need hulluks? Kõige rohkem meeldib mulle Helsingi börsi avamisaeg - 10-18.30! Mõnusalt pikalt on võimalus toimetada, isegi mina leian kiire tööpäeva lõpus vahel aega kaubelda (ja feilidagi :D). Tallinna börs aga on avatud vaid 10-16?! Ilmselt sellepärast, et suurt midagi osta-müüa nagunii pole? ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar