esmaspäev, 25. september 2017

Bitcoin, bitcoin!

Sattusin eile lugema ühte artiklit sellest, kuidas üks kohalik IT-mees oli olnud aastaid väga skeptiline Bitcoini suhtes Et "selline asi ei saa ju töötada, see on jama". Kuni ühel päeval sattus Bitcoini lähtekoodi lugema ja sattus vaimustusse, et nii fantastiline idee ja nii suured võimalused, meeletu potentsiaaliga. Et pole võimalik et see asi feilib.
Tüüp müüs kõik oma aktsiad maha ja pani kõik oma säästud viimase sendini Bitcoini, mis tol hetkel olla maksnud umbes 40$. Tänaseks siis ca 4000$.
Ja perspektiiviks olevat 1 bitcoin = 50000..150000$. Et tema ei müü.

Samas loen ka üle päeva nö vanakooli investeerijaid, kes muudkui kiruvad seda "mulli" ja püramiidskeemi, inimeste lollitamist ja seda, kuidas esimesed omanikud võtavad kõik kasumi omale ja hilistel liitujatel pole selle mulliga muud teha, kui pankrotti minna...

Täna kuulutab juba pea iga internetileht (ilmselgelt minu brauseriküpsiste sisu pärast) mulle, et võiksin osta ja müüa hoopis bitcoine. Mul ju ootab summakene kontol investeerimist, kas peaks? :)






Aga mis teie ütlete? Kas omate bitcoini? Kas teate, mis bitcoin on ja kuidas seda juurde toodetakse? Millisena näete bitcoini ja muude krüptovaluutade tulevikku?

Ahjaa! Ja tegelikult loen juba päevi! Juba laupäeval minu puhastväärtuse ülevaate aeg jälle käes, põnev-põnev! Mõtlen sel korral proovida sissetulekute üle täpsema ülevaate luua, ja mine tea, ehk ka väljaminekute ja laekunud dividendide üle!
Kuidas läheb minu eesmärkide täitmine, mis teie arvate? Millal te viimati oma igakuist säästusummat suurendasite näiteks?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar