teisipäev, 24. november 2020

Nuta või naera!

 No ma ju ütlesin! Jälgige mind, ei ole paremat indikaatorit börsil tegutsemiseks :D Kui mina ostan, siis kukub! Kui mina müün, siis hakkan niimoodi tõusma, et hoia piip ja prillid ja mütsilotu. 

No nagu siis, kui mina valmistusin kassa kogumisega selleks, et USA valimised natukenegi börsi kõigutavad. Ähh! Loomulikult hakkas algas börsil hoopis selline pidu et hirmus. Mulle natuke kohati tundus, et  natuke liiga optimistlikult, enne kui valimised veel purgiski olid, aga no mis teha. Ise olin ju rongist maas.

Sama juhtus nüüd sel nädalal 3 aktsiaga. Ahjaa, ja ühe spekulatsiooniga ka. Ostsin nimelt 3a tagasi ühe pisitillukese bitcoini-sertifikaadi. Lihtsalt, et näha, kuhu see rong läheb. Kõik ju ostsid münte, aga mina ei tahtnud see viimane kaotaja olla. Läks nii, et peale sertifikaadi ostmist kukkus bitcoin pooleks ja sertifikaat ka. Vaatasin seda hapukurki põnevusega järgmised 3a oma portfellis, kole punane oli teine. Sel nädalal jõudis esimest korda lõpuks jälle rohelisse. Kuna tõus oli nii järsk, mõtlesin mina, et see tulbi-nali ei saa kaua kesta, eksperimendist oli mul kopp ees ja müüsin oma 70-eurose sertifikaadi uuesti maha. Sain isegi 3 euro jagu plussi sellega. 3 aasta peale. Inflatsioon oli suurem... Sert aga jätkab muudkui kasvu. 

Sama ka näiteks Millicomi aktsiaga. Ostsin, et proovin, vaatan, mis teeb. Mis ta ikka tegi - kukkus kolinal miinusesse. Hapnes ja hapnes, ei tahtnud miinusega müüa ka, sest noh, ega see Millicom nüüd nii kehv ettevõte ka ei ole. Kui ükskord lõpuks plussi jõudis tagasi, müüsin tagasihoidliku kasumiga maha. Peale seda aktsia hind muudkui kasvab ja kasvab ja mina.. no ühesõnaga saate aru küll. 


Ühesõnaga, mina ilmselgelt kauplejaks ei kõlba. Hakkan enda dividendiportfelli nüüd üle vaatama, kunagi võtsin endale strateegiaks igasse kuusse paar korraliku dividendikuningat otsida, kes siis mu ranjtee-elu kinni hakkaks maksma. Vahepeal tuli investeeringud ümber tõsta, aga nüüd on aeg see korda teha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar