kolmapäev, 25. juuli 2018

Aga kus mu rahakott on???

Võibolla olete ka pidanud vahel üle elama hetke, kus kõhus tõmbab õõnsaks ja otsaette ning seljale tuleb hetkega külm higi? Tunne on selline, et .. "oh f****!!!". Kõlab tuttavalt?


Mul on küll ja üldiselt selliste asjade osas, kus ma ise oleks saanud mingi suure jama või lolluse ära hoida, aga ei mõelnud asjadele õigel hetkel vms.

Näiteks, kui olen hullult ringi sahminud ja siis avastanud, et panin parklas vist kohvitassi, mobiiltelefoni ja rahakoti autokatusele, ise lajatasin ennast rooli ja tõmbasin kaabekaga minema.
Näiteks, või nii... Päriselt on ka juhtunud peaaegu mitu korda, haha! See tunne..



Sellest ajast peale, kui ma otsustasin regulaarselt nö ostupaastu harrastada, juhtub mul sellist külma-higi-hetke paar korda iga kuu, ja seda just rahakotiga! Enamasti reede õhtuti, kui teen laupäevaseid nädala toidukorvi soetamise plaane, hakkan mõtlema, et "oot.. ma pole sel nädalal veel oma rahakotti näinud ega katsunud, ON mul üldse rahakottt (ja raha) veel kuskil?!?"

Enamasti õnneks selgub, et on ikka alles õnneks, lihtsalt on see jõudnud käekotis kõige alla, kuna pole seda juba 6 päeva vaja läinud.

Nüüd juulikuus on asi kohe eriti hull, ma pole mitte ühtegi korda veel rahakotti välja otsinud, et toidupoodi minna! 4 weeks and counting!

Õnneks või kahjuks hakkan aga ka ära harjuma selle olukorraga, ja säilitan kergemini rahu. Peale käekoti pahupidi pööramist on rahakott ju siiani turvaliselt lokaliseeritud. Samas tuleb tunnistada, et oma erinevatele pangakontodele kiikan sisse ikka pea iga päev (või pigem lausa mitu korda päevas, haha).

Keegi optimist siin arvas, et pean ikka paar nädalat veel ilma toidupoodi minemata vastu, elame näeme, ma ise ei julge veel loota! Küll aga tuleb tunnistada, et rikkaliku toiduvaliku puudumine mõjub ülihästi tervisliku kehakaalu hoidmisele/saavutamisele! Lisaks olen patoloogilisest piimaga kohvi joomisest võõrdunud ja avastanud, et piimata kohv on täitsa joodav.  Mis järgmiseks..

6 kommentaari:

  1. Ega sa nälga pole surnud? Viimasest postitusest väga kaua möödas...

    VastaKustuta
  2. Aga kus uus blogipostitus on???

    VastaKustuta
  3. Kuidas sul läheb? Olin su truu jälgija kuna sul on üks kõige raputavamaid blogisid siinsel maastikul aga enam ei ole pikka aega postitusi tulnud. Kas nälg on lõpuks majja lastud ja ta on teinud oma pöördumatu töö? :)

    VastaKustuta
  4. Rahakott on läinud koos blogiga :)

    VastaKustuta
  5. küsiks pigem, et kus sa oled jäänud?

    VastaKustuta
  6. Aeee, Piraat! Kas toimetad veel?

    VastaKustuta